To end the rapture

Igår var vi och firade mormor i happis, det bjöds på god mat och fika (som alltid) och brännboll. Jag och mormor deltog inte i brännbollen, vi var domare istället. Vi delade ut stilpoäng som bara Anton och Sara tog hem åt sina lag. Vi gav även avdrag för svordomar osv, höhö. Ändå förlorade mammas lag med 58p mot karlarnas 84p. Men jag måste nog ha räknat lite fel (hrm) även fast jag gav det förlorande laget poäng för ingenting i princip, hehe. Kameran fick också följa med till mormor och morfar. Nu kommer jag inte lägga upp alla bilder, men några st iaf, dom andra bilderna kanske kommer upp en annan dag. Sounds good? Ok.

Vi åkte volvo till happis.


Innan vi for mot mormor och morfar var vi förbi mamma och pappa och kollade på kattungarna. Bilder på dom kommer senare.
 
Mamma var självklart med o spelade brännboll, i bakgrunden syns även Mona, morfar och Sara.

Pappa och Anton var också med.

Anton in action.

Sofia och Tommy efter brännbollen.

Sen for vi hem.

Okej, vi for inte hem på en gång då efter brännbollen men you get the point.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Duktig flicka! :-D Fina foton, en liten fråga bara, satt du bakom ratten?? :-O

2010-06-14 @ 04:26:38
Postat av: Sofia

Najs bilder på Anton alltså :P

Haha ja men visst var det Karro som körde ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0