It's not me, It's you.

Nu har jag gjort om lite här igen, det gick verkligen inte och få till en bra header så jag skippar det och kör utan header ett tag nu. Funkar väl det också.
Just nu är Anton här hos mig på höstlov, vi har inte gjort så mkt mer än o varit i stan och spelat guitar hero.

I måndags köpte jag kakeldekor och gjorde om i köket, dyrt blev det men rätt snyggt. Imorrn ska vi nog mest troligt ta och montera ner skåpet jag har i vardagsrummet. Kommer nog kännas mycket bättre med lite mer space. Nu ska vi gå till ica en sväng, sen se på en film eller fortsätta nöta Marc Cohn på spotify. Tjing.


A thousand freaks in the show

I veckan har jag varit ganska produktiv. I lördags bakade jag brownies för första gången, dom blev helt ok och för nån dag sen gjorde jag en morotskaka. Den blev inte helt ok, faktiskt. Botten blev lite torr, bättre lycka nästa gång kanske. Dock så blev jag helt nöjd med frostingen iaf. Alltid något!
Idag har jag städat hela lägenheten igen. Känns som att jag inte gör något annat än o städar nu för tiden.

Mja, när jag inte städar så är jag grymt trött istället om kvällarna. Och jag skojjar inte när jag säger grymt trött.
Då vet jag inte om det är för att jag kliver upp kl 8 varje morgon eller om det är något annat.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe tror jag och se på tv. Kanske göra en ny design åt mig själv och en åt Sofia, sen kommer jag nog mest troligt att däcka eller något.
Avslutar med en bild på nya köksbordet och tapeterna även om inte tapeten syns så bra, men ändå.


If i knew then, what i know now

"Life should be like a game of cards, you make a mistake then fold the deck and start over.
It should be just like driving in your car. Get lost and your navigation system gets you closer.
But there ain't no handbook. You're on your own."


Min kisse är helt normal.


Silence is so loud

Min nya soffa, samt enda stället datorn får plats på. Jag är så glad nu, har äntligen fått min nya hdd, dock inte samma som krascha hela tiden. Idag har jag vart duktig o städat hela lägenheten. Igår var vi i s-byn hela dagen, på sjukhuset eftersom Sofia skulle röntgas. Var verkligen jätteroligt o vänta i 2 timmar innan det var hennes tur.
Nu ska jag antagligen sysselsätta mig med att fortsätta installera program på datorn. Bilder på köket med dom nya tapeterna samt nya köksbordet kommer upp imorrn, kanske.



Jag vill ha en ny kamera. Nu.


RSS 2.0