,Otroligt tråkig fredagskväll.

Men alltså, det är väl ändå inte bara jag som tycker att Lars i Idol suger? Från mitt sätt att se det, så verkar det precis som att han vill ut. "Tyvärr Lars, du sitter säkert." Eh, okej.

Det kan ju vara så att jag inte förstår hans grej bara, men ändå liksom.

Usch, tvi och blä.

,svordommarosv

Hah, försök läs den rubriken ordentligt.
Anyway, för ett tag sen fick jag höra att jag svär ganska mkt. Mitt svar: "det är nytt nu vet du". Nej, men allvarligt. Jag svär nog ganska mkt ändå. Och jag vet inte ens varför.
Jag kommer ihåg när jag och sofia var småa... En gång när vi båda svor så fick vi tugga peppar. Jag tror faktiskt att det hjälpte, för vi svor nog inte på ett bra tag. Inte så att mamma och pappa hörde iaf (hoppas jag). Från och med nu ska jag inte svära mera. Usch, det låter ju hemskt ändå. Nästan som en liten brist på ord i ordförrådet, hemska tanke. Men jag tror mer på att det är en ful ovana jag har.
Men åh, jag kan verkligen inte släppa det här nu alltså! Låt säga att man slår i knät i bordet, inte ropar jag ut: "Oj, vad ont det där gjorde!" Låter ju inte lika kraftigt som (den här svordommen räknas inte) "AJ SOM FAN!" eller hur?

Nej, nog "filosoferat" för min del, för den här natten iaf. Nu ska jag tacka jocke så hemskt mkt för att han orkar skicka betan åt mig på nytt. Sen slänga ut min dator om den inte pallar 5:an. Sen lägga mig under täcket och försvinna.

Det är nytt nu.

,Surrounded by flames everywhere



Jag älskar Dead By April.

,I was so sick and tired of your lies.

Mhm, så är det fredag igen. Och det betyder Idol, för mig iaf.
Men, tanken med den här fredags kvällen är film (läs skräckisar) med Sofia, som för övrigt borde vara här alldeles snart.

På 2 dagar har jag hunnit se säsong 3 av OTH på 22 avsnitt, inte illa säger jag. Dock var det kanske inte så smart gjort med tanke på axlarna och nacken.
Nej, dricka upp kaffet och invänta Sofia så vi kan springa till ICA.

Jag suger verkligen på detta.

,Home is where your heart is...?

Uj uj, nästan en vecka sedan jag uppdaterade sist. Im not so good at blogging som jag kanske hade fått för mig, på något konstigt sätt.
Iaf, här kommer gnällandet: Jag har ont i båda axlarna nu, samt nacken. Axlarna pallar jag o ha ont i, men inte nacken, för då går det upp mot huvudet så jag får "typ" huvudvärk.

Jag har knarkat kaffe hela dagen och hängt med Sofia och Tindra på morgonkvisten. Först vid ett tiden åt jag dagens första mål. Nudlar. Bra matvanor va? Och nu ska jag äta yoghurt med bananskivor i. Haaah, märks ju inte alls att jag inte har ngt att skriva om eller så. Mat. Eh, gärna folk vill läsa om sånt.

Från det ena till det andra så hade jag problem och somna inatt. Weird eftersom jag och min rygg älskar min säng.
Nej, mat (höhö) och lite OTH tror jag.

,O N S D A G

Med datorn på magen (stigs ena laptop) och ngt skitprogram på tv'n + sofia på msn så är livet nästan fulländat känns det som. Värmen från datorn värmer ganska skönt; här behövs ingen filt i höst om man har en dator. Mina slutsatser rockar!
Tror jag ska börja ha bettan (min stationära) på magen hemma i läggan eftersom jag inte har ngn laptop. Skööönt.
Det enda som suger är att batteriet snart är slut och jag orkar verkligen inte gå in i köket och hämta laddarn. Huhu.


Min stil är ganska skön också, förutom datorn på magen så sitter jag i en konstig vinkel i soffan mot ena armstöder, känns som att nacken snart går av. Ryggen gör ont som fan. Dongeln ligger på soffans ryggstöd och min tröja och rosa filt tar upp halva sitsen av soffan. Det enda som fattas är en kattafan brevid...
Okej, känns kanske som att jag borde sluta skriva nu.. Anledningen till detta inlägg är blandat av trötthet (fast jag inte är trött alls egentligen) och en liten, liten dos av uttråkning (heter det så?). Nu ska jag se på nån western film, sen ska jag göra som indianerna - Sova.

,Tisdag

Jag är så rastlös så jag inte vet vad jag ska ta mig till... Inte ofta jag brukar vara rastlös, men när jag är det, då jävlar.
Det regnar och jag vill gå ut en sväng, men vad ska jag göra ute då?

Jag längtar till torsdag och helgen.

Skriv din rubrik här

Blä.
Hej bloggen.
Har inte så mkt att säga förutom att söndagar suger. Och att jag håller på o bli tokig här.
Hej, jag heter Karolina och jag är Internet-narkoman!

håhå, ett 100% seriöst inlägg.

Internet abstinens is the shit.

Att vara utan internet  S U G E R  alltså.
Glocalnet har lyckats göra en flytt (?) på internet här hos mamma och pappa, från det här huset TILL det här huset (fan vad lyckat), så pappa har lånat Stigs mobila bredband under tiden han fixar datorerna åt honom. Det går så sakta så jag hinner typ göra 100 saker under tiden det laddar (håhå här tar vi i) en sida. Förhoppningsvis kommer bredbandet tillbaka på måndag. Hoppas kan man ju.
Det värsta är att det fan inte finns ngt att göra här om dagarna. Tv'n suger fett, det är kallt ute plus att alla löv är borta nu, så fota går inte heller. Single Player har aldrig vart så tråkigt som nu. Och jag har förbannat ont i höger axel igen.

Nu ska jag se på tv. Håhå.

When you were young

You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy to
save you from your old ways
You play forgiveness
Watch it now ... here he comes!

He doesn't look a thing like Jesus
But he talks like a gentleman
Like you imagined when you were young

Jag lovade mig själv

... Att aldrig följa idol efter att Daniel vann det året då Darin kom tvåa, ni vet?
Menne, nu är det ju så att jag har börjat följa det efter den sista uttagningen, den där folk laddat upp videos osv.
Enda anledningen till att jag nu följer idol är Johan Palm. Han kanske bara är 16, men man vill ju bara se mer (misstolka icke). Han är bara för cool, helt enkelt. Enligt mig iaf.


Bild lånad från TV4.

Det här med vänskap...

Idag när vi for hem från stan så var det en speciell tanke som slog mig; ska det vara så förbannat svårt och hålla kontakten med människor? Prioriterar man vissa personer över andra?
Jag gör det och det kan jag säga utan att ljuga, även om det kanske sticker i vissa ögon... Och jag gör det inte heller för att jag inte bryr mig eller så, för så är det definitivt inte. Det är bara det att dom jag prioriterar först är familjen.
Sofia tillexempel, om hon har det jobbigt så går hon först. Okej, hon går först även om hon inte har det jobbigt, så är det bara i min värld iaf.
Sen det här med o höra av sig, osv osv. Måste man alltid höra av sig själv? Och om man inte hör av sig, ja då är man en "dålig kompis" som det så fint kallas. Om man är så bra vänner som det påstås, då ska man egentligen inte behöva höra av sig 24/7, precis som om man har en skydlighet till det. Visst, jag är inte heller den bästa på o höra av mig. Jag är jävligt dålig på o höra av mig på ren svenska. 
Det jag själv har märkt (jag kan ju misstolka olika saker) är att man är tråkig om man inte vill festa, gå på krogen osv. Man kan väl göra andra saker förutom att festa? Eller umgås utan att ha en fest? Rätta mig gärna om jag har fel, men det är så jag uppfattar vissa saker.

You were everything that's bad for me


Don't speak Liar
 

All again for you


Make no apologies.
Punkt slut.

Självporträtt


Nu så, efter att ha legat under kniven i photoshop ett par timmar, så har jag en bild på mig själv och mitt hår.
Iaf, var inte det jag skulle säga, utan mera slänga upp en bild på hur håret blev. Eftersom Pernilla ville det.
Så, nu är det din tur att slänga upp en bild, Nilla. I'll be waiting.

RSS 2.0