All the small things

26,6 i skuggan utomhus. 28,3 inomhus.
Behöver jag säga att jag håller på att smälta bort? Det hjälper liksom inte att vädra heller, för det blir inte svalare inomhus. Duschen jag tog för ett tag sen hjälpte ju inte sådär överdrivet mycket heller. Men dumt att klaga när det for once är varmt ute och sommar på riktigt. Jag är hungrig och sugen på att sola en stund, men Anton vill varken äta något eller gå ut och steka lite. Unge.
Jag tror faktiskt att jag ska ta solstolen, solisarna och min bok och sätta mig i solen en stund efter att vi har ätit, så får Anton göra vad han vill, hehe.

Nej, nu blir det lunch!

Damn Regret

Nu dom senaste veckorna har jag pillat på en design åt Therese. Det var skoj o få leka i photoshop och med lite koder igen. Kika in och se hur den blev vettja!

Ja, i lördags var vi ju som skrivet hos mormor och morfar och spelade brännboll o sånt, det var sjukt roligt. Dock har jag en träningsvärk från helvetet känns det som. Jag har visst muskler i mina ben som jag inte visste om, hoho.

På fredag kommer mamma, pappa och anton hit för att fira midsommar med oss, så vi får se vad vi hittar på. Anton kommer att stanna kvar här ett tag framöver, får se hur länge det blir den här gången, hehe.

NU hoppas jag på att det här inlägget publiceras, för jag pallar inte skriva om det en tredje gång. Iaf, jag ska fortsätta läsa och göra ingenting som vanligt. Tjipp.


 

Walking like a one man army

Usch och fy vad jag är trött! Har klivit upp 8.00 vilket var rätt segt eftersom jag somnade kring 3 inatt, självklart så kan jag inte somna när jag vet att jag måste kliva upp tidigt.
Jao, iaf så ska vi åka upp till happis under dagen för att fira mormor som fyller år på måndag(?). Det är mkt födelsedagar nu under sommaren. Så det blir säkert lite brännboll och sånt idag, som vanligt när mormor fyller år.
Nu ska jag leta upp lite kläder till idag, färden avgår 9.30. Kameran lämnar jag hemma och hoppas på att Sofia kommer ihåg att ta med sin (lite mindre och slimmare) kamera. På återseende dudes.

Say what you need to say

John Mayer - Say

Så var det lördag igen då.
idag ska jag på 2 års kalas, Tindra fyller 2 imorrn. Eller ja, jag ska på kalas idag och imorrn faktiskt. Idag kommer mamma och pappa + syskon. Imorrn kommer det lite annat folk, skoj skoj!
På tal om något helt annat så har jag åkt på en förkylning, antar att det är pga blåsten vi har haft/har. Blä.
I torsdags hade vi ett litet grått besök här hos mig, en av kattungarna från Emma var här ett tag för o se hur den gick ihop med Saga. Kan ju säga att Saga var livrädd för kissebebisen som är dubbelt så liten som han. Puckokatt. Valde iaf att inte skaffa en till katt, känns för litet o ha 2st katter i den här lägenheten. Nästan för litet för en katt också, men men. Nu ska jag torka håret, dricka upp kaffet och vänta på att familjen kommer. Tjing.


RSS 2.0