men usch...

Karolina: "Mamma, vet du något bra sätt o få snabba cash?"
Mamma: "Jo, jag vet ett sätt... Kanske inte så bra, men."
Karolina: "Råna en bank eller?"
Mamma: "Jo, det också... Men det jag tänkte på var lite mer äckligt..."
Karolina: "MEN USCH!!!"

Utanför bolaget i happis:
En jävligt gammal o sliten gubbe åt mig o mamma: "Men vilka söta flickor!"
Mamma: "Tack så mkt!"
Karolina viskar åt mamma: "Vilket äckel!"
Karolina kollar bakåt o säger åt mamma: "Haha, där har man iofs jävligt snabba cash."


I got a brand new hate for you.

Jag kommer ihåg det som det var igår.
Alla sena nätter på msn... Första ggn jag träffade dig.
Alla gånger du sa precis vad jag ville höra. Alla gånger du var mer än underbar.
Alla gånger du flippade ur.
Alla gånger jag fick trösta dig för diverse motgångar du hade.
Alla gånger jag fick stå ut med dina jobbiga jävla samtal, där du i princip nedvärderade mig. När du kallade mig för olika saker. Som när du sa att jag var för ung. Vad förväntade du dig? Jag var 18.
Du tänkte egentligen inte på någon annan än dig själv, nu när jag tänker efter såhär 4 år senare.
Huvudsaken var att Du fick vara glad och må bra. Men, det slog dig aldrig att jag kanske behövde dig i allt mitt tröstande? Var det rätt o lägga alla dina problem på en 18-årings axlar?
Alla gånger du INTE var där när Jag behövde dig.
Alla gånger du förväntade dig så jävla mkt av mig.
Jag ville så jävla mycket, men det var för mycket.
Du var för mkt.
Hur skulle det se ut nu? Skulle vi ha fortsatt på samma sätt, fortsatt o gå samma väg?
Skulle dina jobbiga samtal pågå ännu idag? Eller har du vuxit upp?
Jag måste ha varit jävligt blåögd, för idag skulle jag aldrig tillåta någon o behandla mig på samma sätt som Du gjorde. Jag hade sagt hej då, innan det ens hade startat.

Jag kan ärligt säga: Jag hatar dig.

This is all so clear...

... Jo, Karolina det är så. Inse.


Min julgran!
Tindra, Tindra och Where all the magic happens (datorn).





... This is all so clear. Jag fattar.


Woho, vilken jävla åktur.

Livet ska INTE vara en resa ner mot graven med målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp utan snarare sladda in från sidan,
med chokladkakan i en hand och flaskan i den andra,
med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten samtidigt som man skriker:
"WOO HOOO vilken jävla åktur!!!"


....:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::....

Jag vill ha en tatuering.
Nu nu nu nu! Exakt en sån som på bilden.
Har bestämt att sätta den på vänster underarm.
image87

Så fort jag har råd ska jag kanske göra dom där stjärnorna om jag vågar.
Eller jag SKA bara för att överbevisa mig själv att jag vågar.

....:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::....

Now I'm trapped in the wake
Of all my mistakes
I've been under for way to long
I sit and I shake
My heart starts to race.

RSS 2.0