Still alive...

Då lusten till att skriva något överhuvudtaget inte infinner sig hos mig just nu, så ser jag ingen idé med att ens försöka.
Jag vet inte varför men jag är sjukt trött på att alltid behöva hävda mig.
Sjukt trött på att behöva vara den personen som är den som säger ifrån när jag ser att något är fel.
Sjukt trött på att vara så fucking jävla snäll hela tiden.
Sjukt trött på alla andra människor som tror att dom får behandla mig precis som dom vill.
Jag är sjukt trött på mig själv.

Med andra ord så pausar jag livet ett litet tag.

Maybe not so happy

I hope you don't feel just like me
Fuck, I hope you feel much worse than me
Maybe not so happy.



Thx for nothing.

Ryggläge

Dagen kommer spenderas antingen i sängen eller på soffan.
Huvudvärken går inte över fast än jag har knaprat huvudvärkstabletter och druckit kaffe.
AF idag egentligen och lämna in sökta jobb, får dock bli imorrn, kan inte hjälpas.

Skjut mig.

roadrunners united - the end

Hell YEAH!


"Jag blir gaaaln"

Seriöst, jag pillade på en design nyss och dra åt helvete vad nöjd jag blev med den... Men ngt är fel med den och jag kan för mitt liv inte förstå riktigt vad.
Nu är det ju inte ngt sådär jätteavancerat, men ändå...
La in den här, men då upprepar sig den jäveln i content och side (en bild) det är så man blir galn.

HÄR kan man se den, skrotar den snart.

Nu ska jag gå ut i ren protest i värmen.

I can take the rain...

Mkt bättre än Cascadas version. Orginalet är alltid bäst som man brukar säga. Right?
Anyway, videon till låten är ju självklart också bra! :)
Rascal Flatts - What hurts the most

Hårda paket

Som jag skrev i ett annat inlägg för nån månad sen så önskar jag mig lite olika saker när jag fyller år.
Huhu, ett tag kvar till jag fyller dock. Men kanske ändå är en bra idé o lägga ut vad jag önskar mig o så. Right?
Here goes:

En ny skärm, då får inte Saga tillfälle att hoppa upp på skåpet brevid skärmen. Också för att den här klumpen till skärm börjar gå sönder. Annars kan jag ju börja spara till en ny skärm också...



En Nikon D40, bara för att jag vill ha. Inte för att jag Måste ha. Men vill. Vill.


Och en laptop - i detta fallet en Asus EEE PC 900. Extremt liten och smidig (tydligen?)
Eller en laptop öht. Förstå vad lätt det skulle vara o fara hem till mami och papi utan att konka med gamla bettan alltså.



Ja alltså, det enda jag egentligen b e h ö v e r  av allt det här är ju skärmen som inte var så dyr. Typ.
Även om laptopen är ganska inbjudande också... Och inte heller så hemskt dyr om man jämnför med andra laptops.
Heh.

Hej Torsdag

Oj oj oj, Karolina vaknade i någorlunda tid idag (är fortfarande förvånad över mig själv) och pigg var jag också.
Helt sinnes!
Nej, det är inte nyss jag har vaknat, för 13.03 är ju inte tidigt direkt.

Ska in till stan på ca 40min och lämna in lite papper o sånt, kul kul... Inte. 
Förhoppningsvis far vi till storheden sen o handlar med lite mat också.
Känns lite B dock, eftersom det är löning imorrn och i vanlig ordning så får inte jag cash då, utan senare under månaden (Läs mitten på nästa månad).
Nåja, jag överlever.

Nu ska jag dricka upp kaffet, äta ngt och göra mig i ordning för staden.

Tjing.

Oj!

2st prenumeranter på bloggkoll!
Vem/vilka?

Ja, jag vet... 2st är inget att skryta med direkt, men kan ju vara kul o veta vilka

Boooring...

Tänkte alldeles snart sätta igång med maten här åt mig och Anton. Men blev visst kvar här ett litet tag.
Nåja, tänkte bara uppdatera om att det lär bli städning här idag alltså... Fyfan hur det ser ut.
Nej, inga för och efter bilder.. Tror jag...
Disken måste bort, det måste dammsugas men jag orkar verkligen inte.

Ringde just till AF också. Hon tyckte att det var konstigt att jag är tvungen att meddela sökta jobb till både kundtjänsten i tfn OCH i kundtjänsten på själva AF i stan. Weird alltså. "Dumt att det blir som tårta på tårta" var hennes ord. I hear you sister!

Aah, sen har vi vart som dränkta katter idag också. Just fun, or not.

Hahah, leka med plast igen Sofia? :D

Lösenordsskyddat

Detta inlägg är lösenordsskyddat, klicka här för att läsa.

Ännu en gång.

Yeah, antar att ni märker vad som har hänt här på sidan?
Ännu en gång. Får se hur länge jag har kvar denna.

Regn

Blir man inte lite väl trött när det regnar ute?
Detta är inget vanligt regn, det är förnedringsregn. Woho.

...

You are one of God's mistakes, you crying, tragic waste of skin.

Patetiskt.

22.03

Jag älskar tonfisk på rostat bröd.

Anyway dudes, vad kostar det på ett ungefär att kolla synen?
Då menar jag ju om ni kollat den senaste tiden o har ett hum om det...


Förbannade huvudvärk

Alltså nu börjar jag bli ganska less på den här satans huvudvärken som alltid kommer på dagarna.
Jag dricker ordentligt (vatten om ni inte förstod det), jag äter, jag dricker kaffe. Varför får jag då huvudvärk för?!
God damn it, börjar bli lite jobbigt nu.

Imorrn ska vi parta lite, ska dock inte bli helt kalasfull för pallar inte med bakfyllan alltså. Nej justja, varannan vatten. Hey, får se om det funkar.

Broor, skulle Emma festa med oss? Förstå va mkt folk det kommer vara på färjan!

Nej, nu ska jag iväg till Sofia en sväng och hjälpa henne med hennes lugg tror jag...

Migrän + Pizza

Mådde mindre bra imorse, trodde det var ett migrän anfall på gång, men verkar inte vara så just nu iaf.
Har ändå en sprängande huvudvärk, känns otroligt bra. Not.
Hungrig som f-n också så det finns inte.
Förhoppningsvis ska vi o käka pizza med Sofia och Christoffer + Tindra idag.
Wiho.

Dessutom håller nog min dator på o gå sönder... Blå skärm inatt bådar inte gott kan jag upplysa er om.
Först skärmen, sen datorn. WOHO.

Fyfan.


It's not to late it's never to late

Jag kan bara spy rätt ut över skärmen alltså. AF imorrn igen kl 10. Vi ska se filmen "Jag AB" åh, kan knappt vänta.

Kan man bli kär i en röst?
Isåfall är jag nog det.
Igen.

Lördag

Vaknade jääävligt sent idag, icke bra.
Får iofs skylla mig själv när jag sitter uppe halva natten. För nån natt sen råkade klockan bli 5 innan jag la mig. Vad jag gjorde? Ja, fråga inte mig för jag vet då inte...

Now playing: Linkin Park - Numb Raindropz Bootleg remix
Jag nöter den om och om igen. Huhu.

 

Nu längtar jag fan till Sofia kommer hem, får min väska då och min sprit!
Ska ta en öl ikväll tror jag, den enda jag har. Yay, go me.

Nu ska vi göra nå mat här, så vi klarar oss under dagen. Eller kvällen kanske det heter.
Vad gör ni idag?

red as a newborn white as a corpse

Jag har verkligen inte ngt vettigt att skriva, inte för att jag har det öht, men ändå.
Orkar inte ens fota ngt pga pissvädret som är just nu.

Sen behöver jag en ny fucking jävla skärm också.
Så otroligt skoj när skärmen blir grön ibland, inte helt grön då men alla ikoner och bakgrunden blir sådär gröna, ni vet.
Kul när den funkar lite som den vill.

Idag har det regnat, regnat, regnat lite till, solsken och lite mer regn.

Näfan, nu ska jag va social med anton.

....

Jag orkar inte.

Abooo!

Höhö, jag var bara tvungen o skriva abooo som rubrik (nej, jag är inte normal).
Dessutom har jag fått Emma att börja säga abooo, samt Anton också.
Har tänkt uppdatera flera ggr idag, men har inte blivit av.
Gjorde stan idag med Emma, Sofia, Tindra och Anton. Gick bara på marknaden o så.

Anyway, har inte gjort så mkt. Kom hem från stan före 19 tiden nångång...
Har bara kollat runt på youtube i vanlig ordning.

I'm loving this one:


Hitta en annan också. Nej, den handlar ju inte om det han sjunger om... typ. Ni fattar.



Förbenat.
Nu har jag försökt publicera detta ett X antal ggr. Funkar det?
Nej.
Skjut mig bara.

Sunday

Mitt nya favoritord är numera "Aboo".
Fjantigt, jag vet. Men kan inte hjälpa det.
Tex när vi spelar: "Aboo, en i ryggen!"
Höhö.

Nu kommer snart mamma, pappa och anton. YAY! (Allvarligt YAY!)
Catch you on the flipside.

Paramore

"I watched his wildest dreams come true
Not one of them involving you
Just watch my wildest dreams come true
Not one of them involving."




Jag älskar den här låten.

It's friday!

Yeah, då var det fredag igen. Känns inte så värst mkt för mig, har ju nästan fredag varje dag (tråk på det).
Ikväll (läs snart) ska jag o anna vara jäääkligt onyttiga. Vi ska trycka i oss lite gotta o så.
Känns som lite bloggtorka här just nu. Orkar verkligen inte göra så mkt om dagarna, dessutom så gör jag inte så intressanta grejer så.

Nåja, ska ställa mig i köket och göra lite dipp.
Tjing (eller Ting som Tindra säger).

Tropisk värme @ luleå

Nästan 31 grader varmt i skuggan... Då är det ganska varmt alltså.

Here I go again

I don't know where I'm going
But I sure know where I've been
Hanging on the promises and songs of yesterday
And I've made up my mind
I ain't wasting no more time

Though I keep searching for an answer
I never seem to find what I'm looking for
Oh Lord I pray you give me strength to carry on
'Cause I know what it means
To walk along the lonely street of dreams

And here I go again on my own
Going down the only road I've ever known
Like a drifter I was born to walk alone
But I've made up my mind
I ain't wastin' no more time

Vilken låt?


I'm so worth it

Hör och häpna; AF var faktiskt ganska intressant den här gången. Det tyckte tillochmed Anna!
Det handlade om utlandsjobb.
Slakta lite får kanske? Eeehh, nej tack.
Rensa fisk, helt OK men fan inte får. För helvete. Iofs var det om fåren på Island, så.

Var lite på stan med Anna, for hem till g-stan, var med Sofia och Tindra, spela lite kort. Poff, hela dagen försvann hur fort som helst.
Nu håller vi på o tvätta för fullt här. BRA att det går o boka tider då. Juni. Juni har varit, hallå.
Nåja, 17-21 är en tid, så den tog vi. Utan att skriva ngt.

Nåja, ska spela lite sen gå till tvättstugan.

tisdag hela dagen..

Kyss vad trött jag är.
AF idag igen 13.15, can't wait som vanligt...
Dagens första kopp kaffe är snart uppdrucken och sen blir det duschen, sen vänta tills bussen går.

Jag vill sova.

RSS 2.0