What's up with the väder?

Det här vädret är ju helt insane alltså, jag kan för mitt liv inte förstå hur det kan blåsa så jäkla mkt?!
Såg iaf på smhi att det skulle bli bra väder på lördag tror jag, upp till 26 grader varmt, det tackar man för liksom.
Imorse vaknade jag kring 8.30 av att luleå mail släppte ner post åt mig, sen var det kört. Var ju bara o kliva upp då.. Eller ja, kliva upp och kliva upp, läste istället.  Väntade på att Sofia skulle komma med maten vid 9 imorse. Maten vi ska göra i eftermiddag (läs jag, höhö). Och nu ska jag väl fortsätta läsa på bok nr 2, spännande liv jag har va?

Burning like a candle

Wooh, mina böcker har anlänt till luleå busstation!  Försöker få tag i Emma så man får hämta dom, svara på mitt sms nu kompis!
Idag är det ganska varmt ute, om man ska lita på min termometer så, själv vet jag inte. Har inte direkt vart ut något. Iaf så har jag smort in mina ben med nån "brun utan sol" från dove så mina ipren ben inte lyser vita hela sommaren, höhö. Mina ben blir aldrig bruna, oavsett hur länge jag solar dom, sjukt det där.
Nu ska jag springa över till Sofia och kolla hennes post och sånt där och sen fundera ut vad man ska äta till middag, alltid lika svårt det där. Nåja, jag kommer säkert på något. Nej, till Sofia var det!

Go cry about it why don't you

Yeah, jag har köpt 20st böcker från blocket, det var visst en som hade kvar allihopa. Dock får jag dubletter på första boken, men det gör inte så mkt. Får se när dom landar hos mig, måste till busstationen och hämta ut dom fast det är ju inte hela världen det heller. Nu måste jag bara köpa sagan om isfolket på 47 delar så är jag nöjd, tror jag. Mja, vad har hänt den senaste tiden då? Inte så mkt som vanligt. Har vart helt underbart bra väder dom senaste dagarna, eller veckan kanske. Förutom lite regn igår då.
På lördag kommer mamma o pappa hit till luleå, så får väl se vad som hittas på... Nu ska jag fortsätta nöta sönder John Mayers låtar på spotify och sen se på film tror jag.
 

All These Things I Hate (Revolve Around Me)

Om jag kunde nita mig själv skulle jag fan kunna göra det just nu. Alltså inte bara en smäll över ansiktet, utan slå mig själv medvetslös, typ spöa mig själv gul och blå. Nu var det såhär att jag skulle bevaka en auktion på tradera, på 19st böcker i en serie jag läser, har bara 1:a boken. MEN SJÄLVKLART GLÖMMER JAG BORT DET! Känns extra störigt att den endast gick för ca 200kr också. Jag har mailat flera st på blocket så jag hoppas att dom har kvar böckerna iaf.
Suck, vad störande.


I'll never regret these years

I brist på ord så slänger jag istället upp en av dom få bilderna jag har tagit dom senaste veckorna. Blir kanske lite bättre uppdatering när jag har något att skriva om, höhö.


Jag dör lite

När jag besöker asofterworld.com så dör jag lite varje gång, så fantastiskt roliga bilder, eller ja, dom är fantastiska i övrigt helt enkelt.

För övrigt så mår jag inte helt topp idag, igår kväll/natt så kändes det som att hela lägenheten snurrade och idag mår jag små dåligt, dessutom så är jag sjukt trött för andra dagen i rad, även fast jag har sovit bra. Vad illamåendet beror på vet jag inte, jag har ätit samma saker som Sofia och Tindra och dom verkar må bra, så det kan ju inte vara det. Hm. Jag vill inte ha magsjuka, så är det bara. Iaf, igår gjorde jag en ananaspaj som mamma brukar göra, vi avnjöt den med lite glass till. Yummie. Nu lär jag inte baka något på flera månader eftersom det är sjukt tråkigt att baka, mkt roligare o laga mat. Eh, nu börjar detta spåra ur lite så jag ska sysselsätta mig med ngt annat. Nöta facebook kanske?

RSS 2.0