Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken.

  
Nu jääävlar är det bara några dagar kvar till det är P.A.R.T.Y igen! 67354-110
 

Väldigt tjusiga bilder.
För övrigt så har mitt förbannade jävla öga blivit knas igen. Eller det är ju inte lika illa som sist.
Ett plus är iaf att svullnaden har gått ner ordentligt idag redan 67354-119

Now off to storheden o köpa grejs till onsdag. Ja, sprit också.

Feeble Pride

Lördag hela dagen, woho.
Dessutom så var det löning igår och det behövdes verkligen.
En annan glädjande sak var att jag sparade kring 500kr igår på att inte behöva betala interneträkningen. Eftersom jag lyckats betala samma räkning två ggr(?!). Nåja, 500kr extra till ngt annat!

Idag blir det stan!
Bränna pengar på onödiga saker känner jag... 67354-128

Om det är någon annan som vill komma o umgås på valborg så är det bara säga till (hemma hos mig). Har inte riktigt tid till o bjuda in folk, eftersom jag knappt är hemma numera. Kommer först hem på kvällarna.
Så, se detta som en öppen inbjudan. Bara o komma. Ta dock med egen alkohol 67354-119

Aaaanywaaay, stan var det.

Update: 16:52

Hittade lite grejs på stan, solbriller och ögonskugga bland annat 67354-116
image145
 

Ögonskuggan är MKT snyggare än på bilderna.
Nu ska jag... hm... Bara göra ngt innan jag cyklar iväg till Sofia för att se klart Juno och förhoppningsvis One Tree Hill 67354-101

Vi hörs när vi syns, eller ngt sådant.

lider inte

Jag lider inte av dåligt minne.
Jag njuter av det.

Tisdag

Har verkligen ingenting att skriva om. Inte ens berätta ngt mer än att jag ska till AF imorrn. Jisses, vad skoj!
Har dock vart hos Sofia hela dagen idag, igår också. Vi har sett dom 4 första avsnitten av One Tree Hill idag eftersom vi har missat vartenda avsnitt, så Sofia laddade ned dom.
Förhoppningsvis ser vi klart 5:e avsnittet imorrn.
Shit vad intressanta saker, eller hur?

På fredag är det lön (äntligen), så då är det dags o inhandla lite mat o grejs. Även ett par astuffa solbriller.
Jag ska vara tuff i sommar.

Nu närmast blir det en dusch, sen sova tror jag. Ska upp före fan imorrn o cykla till Sofia så hon hinner duscha innan vi drar oss in till stan. Förhoppningsvis kommer Emma också.

Känns verkligen inte värt o fara på AF, men måste ju.
Dom vill ha CV (som jag inte kan skriva ut) och mina gymnasiebetyg (som jag inte hittar, men har för mig att jag lämnat in en gång redan). Ovärt som fan.

Nåja, dusch var det.

Spelfreak?

Alltså, jag kom o tänka på en liten sak när jag bara satt o stirra in i skärmen utan nån internet sida uppe, dels satt jag o beundrade min oerhört snygga bakgrund på skärmen - är jag ett spelfreak eller vad?!
Mina genvägar på skrivbordet är BARA spel, saker till spelet, voice over grejs, mirc för o hitta motståndare när vi spelar pcw (lagspel för dom som inte visste det) och en map för spel. Plus ett jättetöntigt dock roligt spel (Flyff).
50% av programmen i min dator är - inte speciellt förvånande: SPEL. Resten av utrymmet på disken är bilder och musik, samt photoshop.
När ska jag bli vuxen och sluta spela? Och skaffa mig ett riktigt liv.
Dock spelar jag ju inte lika mkt längre, men ändå. Framsteg, så jag är lite stolt över mig själv.
Kolla bara på min skärm alltså, det är fan skrämmande:



För övrig så har Sofia och Tindra vart här hela dagen igen 67354-94
Jag färgade Sofias utväxt, väldigt snygg blå färg hon hade innan hon sköljde ur det, måste jag säga.
Sen efter 17 tiden gick vi hem till dom, där Christoffer hade lagat mat åt oss - fläskfilé och potatisgratäng. Helvetes gott var det.

På tal om något helt annat; snart är det valborg.
Ja, mamma vi ska dricka då! Nästan 2 månader sen jag drack. Duktig? Som fan!
Enda orosmomentet är hur bakis jag kommer att vara dagen efter... Hela dagen försvinner för att jag mår så illa så jag vill dö. Sen kommer det gå 2 månader till nästa gång jag dricker. Nåja, slänger iaf inte iväg mina pengar på sprit (slänger iväg dom på småsaker istället, doh).

Haha, jag o Sofia kan ha det bra roligt en fredagskväll som denna 67354-107 :

image144

Haha, nej nu lägger jag ner alltså.

Fredag

image141

Haha. 67354-106
Update senare.


Förföljd?

image138

Haha, ja vad ska man säga? 67354-107
Jag är nog ganska lättroad ändå.

Läget?

Hahaha!
image137

Ja, jag har dålig humor.


your love is a lie

Igår var vi ju som skrivet i stan.
Vi tog våra apostlahästar ända ner till ungdomsförmedlingen, där det står att det är lunchstängt från 12-13!!! 67354-108
Skitroligt, or not.
Nåja, vi blev iaf insläppta av en snäll kvinna som skulle in dit, eftersom jag ändå bara skulle skriva under ett papper.
Efter det stack vi till shopping (mat och prat, närmare bestämt) för att ge Tindra lite mat.

Smedjan avverkade vi också (nåja, lindex iaf). Sofia hittade tröjor åt Tindra. Dessutom hade dom värsta rean där nere. Coolt. Synd bara att man inte har pengar, eftersom tatueringen fick det mesta av månadens pengar.

Storheden var nästa stopp. Och vafan är det med folk som inte kan prata med normal "volym"?!
3 tjejer satt brevid oss på bussen. Dom kanske gick i 8:an eller ngt. Snälla, rara, helvetes människor, tänk lite!
"Hahaha, vi har jättedålig humor när vi är trötta" säger ena tjejen till den 3:e. "hihi, pet" säger hon medans hon petar på tjej nr 2 med en bussbiljett. Exakt vad är det som är så kul med det?
Sen var det ju inte nog med att dom var högljudda som fan, tjej nr1 var tvungen o ha världens jobbigaste, pipigaste, gnälligaste röst också. Suck.

Jag och Sofia är ju så duktiga på att kolla upp när bussarna går från storheden hem mot gammelstan, or not 67354-113
I vanlig ordning lyckas vi gå till hållplatsen när en buss redan har åkt därifrån och får vänta i 30min på nästa.. Eller som Sofia sa: 15min istället för 30 min (räkna från 15.30 till 16.00) 67354-107
Nåja, vi har ju inte tråkigt tillsammans iaf. 67354-110

Så, vad händer idag då?
Jo, Karolina ska se om det finns nån tvättid så jag får bort mitt berg med tvätt nångång. Nu när jag ändå har köpt tvätt och sköljmedel.
Sen ska jag springa iväg till ica och köpa hem mjölk till kaffet bland annat.
Senare ikväll är det reprisen av LA Ink, som jag dock redan har sett. Kanske spelar lite ikväll?

Eh, nu ska jag gå till tvättstugan och boka tid.

Update 19.19:
Jag saknar sommaren.
 
 

QkN II

67354-122

Nu har jag städat hela lägenheten, orkade dock inte skura idag.
Imorrn blir det en tur till stan en snabbis, ska skriva på det där jäkla pappret så det är gjort, Sofia och Tindra 67354-109 följer med, sen tar vi storheden innan vi far hem. Måste köpa tvätt och sköljmedel. Intresseklubben antecknar.

Hur kan det komma sig att alla f.d bekantskaper härjar i mina drömmar? För jag har varken kontakt med någon av dom längre, inte heller känner jag något för någon av dom.
Skumt.

Bjuder på lite gamla bilder:
 
 
Klicka för större bild.

QkN

Jag vill verkligen inte gå till ica idag. Snöstorm är en lindrig beskrivning av det här vädret.
Bara för nån dag sedan sken solen o snön smälte... Nu kommer det mera snö. 67354-115 
Och jag måste verkligen gå till ica o köpa hem lite grejs.

Förkylningen har börjat släppa lite smått nu, nyser inte lika mkt.

Nä, nu tar jag mig själv i kragen och byter kläder o ger mig ut i ovädret.
67354-105

God it just feels so good

"That's what you get when you let your heart win
I drowned out all my sense with the sound of it's beating
And that's what you get when you let your heart win."

Ögat är bra igen. Förkyld som fan nu bara. 67354-114
Dessutom måste jag till stan o skriva på ngt papper också, skönt när man är sjuk.

För övrigt får dom här drömmarna gärna ta slut nu, jag orkar inte mera.
Bluäh, orka.

Crush crush crush


Bara för att den är så jävla bra.

A day to remember

Okej, det här kommer inte bli en vacker syn, mitt vänstra öga har svullnat upp som FAN!
Ja, jag kommer lägga upp bild på det. Det ser mkt äckligare ut än vad det är. (nej det är inte från vageln jag hade), vaknade bara imorse och ögat såg ut sådär. Skumt.



(Bilden är klickbar)
Jag bjuder ju på mig själv iaf...

När jag ändå höll på o pilla i telefonen o ladda in bilder så hittade jag några på min puckokatt.

 

Han gillar och sova vid mina knäveck och på mig. Sött.
Nåja, i'm off!

Lättroad

[21:20] c r u z': men tänk vad sött!
[21:20] hertig: vad är det som är sött?
[21:20] c r u z': två karlar
[21:20] hertig: fy fan
[21:21] hertig: du får mig att må sämre än vad jag redan gör
[21:21] c r u z': som kramas o håller på, herregud vad sött!
[21:21] hertig: usch

(För dom som inte vet så är det inte seriöst det som står ovan, jag drev med honom.)

Haha, ja fyfan vad lättroad jag är.
Feber, frossa, huvudvärk, ledvärk, halsont, ska jag fortsätta?


Är man inte idiot, så blir man det.

Trött, trött, trött.
Sova? Svar ja.

Gadd

Yes, i söndags tatuerade jag o sofia oss. Oskar från boden gjorde dom.
Jag var först ut med mina stjärnor på armen och det tog nästan två timmar medans sofias bara tog hela 27min! O_o
Sitter just nu hos sofia och tindra. Grymt fint väder idag, sol och varmt.



Fortfarande lite svullen, men supernöjd!

RSS 2.0