Public display of affection

Oh, hai!
I helgen så var mamma o pappa + syskon här från fredag till lördag. Dom hade med sig nytt köksbord och stolar och min soffa(en vit hörnsoffa). Så nu är den gamla soffan historia, samma med det gamla köksbordet.
På lördagen kom mormor o morfar förbi en sväng också och åt tårta, nån timme efteråt kom Petra. Så satte vi igång och förfesta lite här hos mig innan vi drog ut på heroes. Alltså, reggae (!) på heroes var ju inte nån direkt hit, enligt oss. Men vi hade skoj iaf! Nu ska jag göra en ny bakgrund till datorn,
told you so.


Was waiting for the lie to come true

"I was drifting in between
Like I was on the outside looking in
In my dreams you are still here like you always been"


Something that I already know

Hej o hå. Jag har precis blivit klar med städningen här hemma, samt bytt sängkläder. Nu närmast är det duschen som gäller, sen ska jag känna lugnet tror jag. Om jag inte kommer på något annat att göra. Kanske tvätta lite, får se om jag verkligen orkar med det, annars tar jag det imorrn istället.

Igår hade jag extremt tråkigt, så jag gjorde en egen bakgrund. Verkligen jätteavancerat och svårt. Not. Nu är jag en såndär jobbig jävel som aldrig har samma utan byter hela tiden. Får se hur länge denna får vara kvar. Nu dusch.


Klicka för större bild.


Once more, with feeling

Err, kanske dags att göra en liten uppdatering nu. Inte för att det händer så mkt som är värt att berätta om, men men. Dagarna flyger förbi som vanligt, jag läser Sagan om isfolket för andra gången och den serien är så jäkla bra, Sofia och Tindra är här om dagarna, lyssnar sönder en massa låtar på spotify, har snart sett klart buffy (ALLA säsonger) över nätet. Sen gör jag inte så mkt mera. Dricker kaffe med Emma ute på altan och snackar skit vissa dagar. Ungefär så ser mitt liv ut just nu, but hey synd att klaga. Nu ska jag antingen pilla på en ny design åt Emma eller se Buffy, eller läsa. Suck, lite att välja på men ändå svårt. Tills nästa gång.


I Quit



"You can't retire me, you don't inspire me, you can't fire me i quit
You Bitch"


Bästa låten på länge.
Som han säger(i en annan video med sämre kvalla än denna): "This is for everyone who ever broke my heart".


RSS 2.0