The world is black

Eh, längesen jag uppdaterade så nu är det kanske dags för det.
Jul och nyår var jättebra som alltid, precis som alla andra år. Mormor, morfar, farmor och farfar var hemma hos oss, vi åt och fikade gott. Mamma hade gjort julstjärnor som jag längtat efter ett bra tag. Förra söndagen for vi hem, anton följde med mig och for hem igår. Känns lite konstigt att vara själv efter en vecka med sällskap. Igår såg jag på film hela kvällen, först såg jag Independence Day (urk) sedan Daylight med Sylvester Stallone (hoho, jag gillar Sylvester och Rocky filmerna) som slutade 1.30, tåls att diskuteras ifall den var bra. Hrm.
För övrigt har jag plockat bort julen här hemma, eller plockat ner kanske är rätt ord eftersom jag inte alls har packat bort alla julsaker som stjärnorna och tomtarna osv. Ska ta tag i det nu tror jag så det är gjort. Kameran blev kvar här hemma under jul/nyår så det finns inga bilder förutom dom som Sofia tog. Ska be henne skicka lite bilder åt mig sen. Nu plocka bort sakerna.


Kommentarer
Postat av: elli

Sicken delikat katt!!!

2010-01-14 @ 18:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0