Tapetseringen är äntligen klar!



Nu är det helt klart i min lägenhet, alla tapeter är uppe och det känns djävulskt skönt att det är klart! Film/bilder på hallen kommer en annan dag. Vi har varit väldigt effektiva i veckan jag och mamma. Jag har spacklat och slipat och mamma har tapetserat och jag hjälpt till med det. Hallen blev klar först och sedan själva vardagsrummet/sovrummet. Jag är grymt nöjd med fondväggen som åkte upp på väggen idag. Imorgon ska jag ta mig en sovmorgon om jag inte vaknar tidigt då som hela veckan, det har jag förtjänat tycker jag. Nu ska jag väl redigera lite bilder på Saga som jag tog med mammas kamera, sen blir det väl en film innan jag däckar. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Det blev ju toksnyggt! :D

2010-02-28 @ 23:14:14
Postat av: Lotta

Blev skitsnyggt! Och vad mysigt du har inrett på en så pass liten yta! Du kan det där. :-D

2010-03-05 @ 13:18:56
Postat av: elli

Jättefint!!!!

2010-03-05 @ 20:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0