I'm walking towards the light

Dom senaste veckorna som har gått så har jag sett en massa filmer, mer än vad jag egentligen brukar göra. Jag har bland annat sett: 2012, The proposal, The ugly truth, Wanted, Transformers, Transformers 2 revenge of the fallen, Paranormal Activity, Jennifer's Body, The Boondock Saints 2 All saints day, My bloody valentine, I am legend, X-men Origins: Wolverine. Säkert fler som jag inte kommer ihåg. Vissa var bra, vissa var dåliga.
Den sämsta var i varje fall Jennifer's Body, den sög fett. My bloody valentine har jag sett två ggr, en gång själv och en gång igår med Sofia. Dålig story men Jensen Ackles var snygg iaf, alltid något. 
Jag ångrar mig sjukt mkt att jag såg Paranormal Activity själv, fy sjutton så obehaglig film! Men jag vågade iaf. Sen har jag börjat se flera filmer också, men inte orkat se klart, tillexempel Sherlock Holmes.
I lördags började jag se The Messengers men gav fan i det, den var äcklig så jag vågade inte, huhu. Idag ska vi nog se Inglorius Basterds som jag fick i julklapp av Sofia, jag har redan sett den en gång hemma i byn, men inte Sofia. Sen är tanken att jag ska se The haunting in connecticut också nån kväll. Hur nu det kommer gå vet jag inte.

Idag ska jag städa, woho vad roligt... Verkligen. Ska ta och dammsuga, skura och dammtorka, det är tanken iaf.
Sen måste jag se efter om det finns nån tvättid åt mig, vilket jag tvivlar på. Det är alltid fullbokat. Sen ska jag ta mig en välbehövlig dusch och börja göra en header i photoshop om jag hinner och har inspirationen. Tanken är också att jag ska rita klart mina två skisser jag börjat på, men jag är inte så sugen på det, även fast jag vill börja på en helt ny. Nåja, jag har all tid i världen. Not. Nu ska jag börja med städningen och bjuda grannarna på lite musik, som dom garanterat inte uppskattar men tanken är god. Hejs.


Kommentarer
Postat av: Cyskelpump

<3

2010-02-17 @ 16:01:26
Postat av: Sofia

Najs bild :D

Postat av: Nilla

Fusk! Jag vill också se på en massa filmer! :/ Men "My bloody valentine" är dålig... Har sett den på TV1000 innan jag for till London ;P

Nej, jag har inte sett The Boondock Saints 2: All saints day! :O Har den kommit ut redan nu?!

2010-02-18 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0