Zzzz

Känns som att jag har för vana att bara uppdatera på fredagar? Jaja, iallafall så sitter jag här och nöter The Cab och väntar på att Sofia och Tommy ska komma från bolaget. Sen var tanken att vi skulle ta det lugnt och dricka lite här, samt se på film, Avatar hoppas jag på iaf!
Idag har jag inte alls gjort så mycket, bytt gardiner i köket, (oerhört intressant info) friserat en blomma och plockat ner saker i vardagsrummet och bara funnits till typ. Jag har också spenderat pengar på ett par nya solglasögon, igen. Vad är det med mig?! Jag köper nya solbrillor varje år! Ett par svarta igen, precis som förra året. Egentligen ville jag ha sköldpadde mönster, men dom var slut så vad gör man? Nä, nu ska jag förflytta mig till soffan framför laptopen istället och måla naglarna blåa, hähä. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Är något suspekt med din blogg.. Märkte att din länk från min blogg var borta, så jag la till den igen, och den syns fortfarande inte??!! Ytterst irriterande.. Så egentligen borde du göra en helt ny blogg.. ;-)

2010-05-03 @ 07:07:58
Postat av: Lotta

Men den har ju varit länkad tidigare, så det är så klart din bloggs fel att den försvinner och inte syns när man lägger in igen.. ;-)

2010-05-03 @ 16:04:56
Postat av: Nilla

Hej! Jodå, jag har sett den, men kan inte påstå att den är något bättre än den förra som var "the final one"... :P

2010-05-03 @ 19:40:15
Postat av: Lotta

Ja det skulle vara en förklaring, jag brukar vara inne där å fixa å trixa å experimentera å knappt veta vad jag gör så.. :-D

2010-05-04 @ 08:24:05
Postat av: Lotta

hahaha, fan så går det när jag jag leka teknisk.. ;-) Kanske räcker med en gång då. ;-) Nej satan ad skumt, bloggen som det är fel på inte mig! ;-)

2010-05-04 @ 19:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0