Hey Lucy I remember your name

Fredag igen dårå, gud var roligt.
Har inte en susning om vad jag ska göra ikväll alls, kanske ser en film eller två. Ska iaf se nya avsnittet av Vampire Diaries som äntligen finns uppe. Frågan är ju bara vilken film man skulle se efter det, Gamer kanske? Tidigare i veckan har jag klivit upp före fan enbart för o vänta på sotarna, dom kom på tisdag eftermiddag så det var ju inte så farligt. Vad har jag haft för mig då? Ingenting, funnits till och sånt, sett på film. Law abiding citizen bland annat, den var asbra så den kan jag verkligen rekommendera. Fotat lite, städat lägenheten, tvättat och allt det där roliga. Gjort om här på sidan hundra gånger, men nu är jag nöjd tror jag. Nu ska jag spana lite vad som händer på twitter, sen försöka komma på nått att äta till middag, för det är ju alltid lika lätt. Sen får vi se hur länge det dröjer innan jag uppdaterar här igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0