Once more, with feeling

Err, kanske dags att göra en liten uppdatering nu. Inte för att det händer så mkt som är värt att berätta om, men men. Dagarna flyger förbi som vanligt, jag läser Sagan om isfolket för andra gången och den serien är så jäkla bra, Sofia och Tindra är här om dagarna, lyssnar sönder en massa låtar på spotify, har snart sett klart buffy (ALLA säsonger) över nätet. Sen gör jag inte så mkt mera. Dricker kaffe med Emma ute på altan och snackar skit vissa dagar. Ungefär så ser mitt liv ut just nu, but hey synd att klaga. Nu ska jag antingen pilla på en ny design åt Emma eller se Buffy, eller läsa. Suck, lite att välja på men ändå svårt. Tills nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Buffy är kult! :D Jag måste också se om alla snart.. Har ju alla i hyllan.. Och Angel.. Den här hösten blir superkul! :D Hahah...

2009-09-10 @ 19:28:17
Postat av: Emma

Den där du hade gjort den blir svin bra:) kan du fixa så den hämnar på min sida?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0