It's not me, It's you.

Nu har jag gjort om lite här igen, det gick verkligen inte och få till en bra header så jag skippar det och kör utan header ett tag nu. Funkar väl det också.
Just nu är Anton här hos mig på höstlov, vi har inte gjort så mkt mer än o varit i stan och spelat guitar hero.

I måndags köpte jag kakeldekor och gjorde om i köket, dyrt blev det men rätt snyggt. Imorrn ska vi nog mest troligt ta och montera ner skåpet jag har i vardagsrummet. Kommer nog kännas mycket bättre med lite mer space. Nu ska vi gå till ica en sväng, sen se på en film eller fortsätta nöta Marc Cohn på spotify. Tjing.


Kommentarer
Postat av: mamma

Va fint det blev, vi kan ju köpa till den andra sidan om du vill?

Vi syns i morgon!

Kramisar!

2009-10-29 @ 10:28:32
Postat av: Nilla

Skitsnyggt! :D

2009-10-30 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0