You're the fingers to my instrument

Usch, fy och blä vad dåligt jag har sovit inatt. Jag kände igår på kvällen att det gjorde lite småont i halsen, men inte så överdrivet ont. Sen vakna jag 3 av att jag höll på o dö. Nästan. Efter det vakna jag varannan timme fram till kl 9 då jag inte orkade mera, så jag klev upp, gjorde thé och kaffe. Började må sjukt illa av kaffet, så fick lägga mig igen o somna om till 11. Wooh. Dock känns det bättre i halsen, inte helt bra men bättre. Jag fryser lite till o från, men jag har ingen feber. Åh, vad jag hatar o vara sjuk, är ju knappt så man orkar sitta framför skärmen. Iaf, jag tänkte ju se In Bruges på Voddler igår, men då var den borta. Kul, börjat se på den men får inte se klart. Istället såg jag på The Perfect Creature, den var... inte så bra. Jaja, jag ska ta o dricka mera thé och göra något annat istället. Hejs.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Nä, vilken otur! Var den bra?

Btw, vad är Voddler? :P

Krya på dig! :)

2009-11-12 @ 19:25:09
Postat av: Nilla

Aha, man kanske borde ta och se den själv då.. :)

Åfan, det visste jag inte! Nice! :D Själv har jag inte laddat hem/sett/lyssnat på något av det senaste som har kommit ut efter mars (eller det som jag har haft lust att se/lyssna på och ha hemma i datan)... :/

2009-11-14 @ 22:52:50
Postat av: Sofia

Haha okej sorry, my bad :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0