I'm gonna find another you

Jag älskar photoshop. Det jag älskar mest är det man kan göra med en asdålig bild med asdålig kvalla.
Jag bjuder på orginalbilden som förövrigt är jävligt ful. Osminkad o jävlig. Jag har alltså lagt på "smink" i efterhand på den andra bilden. Nu ska jag antingen fortsätta leka i photoshop eller se på film över voddler, tror det blir det senare. Apocalypto närmare bestämt, som jag aldrig sett av nån andledning. Hejpa.


Haha, fan vad sliten jag ser ut på orginalet. Usch.

Kommentarer
Postat av: cyckelpump

jasså du fuska så mycket med bilderna hehe

2009-11-06 @ 21:28:46
Postat av: Karolina

Nej, inte alla :P

Postat av: cyckelpump

inte? så det e inte samma bil? phju vilken tur det :P

2009-11-07 @ 16:40:38
Postat av: Nilla

Apocalypto är dååålig... :/

2009-11-08 @ 19:29:12
Postat av: Nilla

Ok, det var ju ett smart val :) Var In Bruges bra?

2009-11-09 @ 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0