Disappointment has a name, it's heartbreak warfare

Idag har jag lyssnat på John Mayers nya album Battle Studies hela dagen i princip, med undantag att jag växlade mellan Where the light is också, bara för att det albumet är asbra as well. Eller har lyssnat, jag lyssnar på det fortfarande. Han är så bra. Mina favoriter är Heartbreak Warfare och Half of my heart, ifall ni ville veta.
Under veckan (och förra) har jag ju vart sjuk, var ju inte så roligt om man säger så. Jag gjorde det bästa av situationen och såg på Supernatural säsong 1 och börjat på säsong 2 igen. Och ikväll är det ett nytt avsnitt av säsong 5.
Imorgon ska jag vara på ngt som heter arbetslivsresurs kl 10, guuud vad jag längtar. Inte. Hur jag ska hitta dit vet jag inte, tur att Sofia följer med. Sen ska vi nog se New Moon imorrn också när vi ändå är i stan liksom. Woop! Nu ska jag sluta snacka skit och äta ngt, sedan fortsätta rita på min bild av Jensen Ackles.
Den här bilden av Jensen (intresseklubben antecknar) ↓


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker den är frän i rosa :p haha ja köp!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0