What's up with the väder?

Det här vädret är ju helt insane alltså, jag kan för mitt liv inte förstå hur det kan blåsa så jäkla mkt?!
Såg iaf på smhi att det skulle bli bra väder på lördag tror jag, upp till 26 grader varmt, det tackar man för liksom.
Imorse vaknade jag kring 8.30 av att luleå mail släppte ner post åt mig, sen var det kört. Var ju bara o kliva upp då.. Eller ja, kliva upp och kliva upp, läste istället.  Väntade på att Sofia skulle komma med maten vid 9 imorse. Maten vi ska göra i eftermiddag (läs jag, höhö). Och nu ska jag väl fortsätta läsa på bok nr 2, spännande liv jag har va?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Var det kärleksbrev eller hyresavi dom släppte ner måntro? ;-)

2009-05-29 @ 08:10:39
Postat av: therese

Hej =)

Sofia skrev åt mig att du gör bloggdesigner, därför undrar jag nu om du har lust att göra en till min nya blogg ? kram therese

Postat av: therese

åååh va snällt ! :D

Du kan adda på msn, [email protected]

så kan jag skicka nå bilder om du vill ? :)

2009-06-03 @ 07:57:31
URL: http://tvikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0