Go cry about it why don't you

Yeah, jag har köpt 20st böcker från blocket, det var visst en som hade kvar allihopa. Dock får jag dubletter på första boken, men det gör inte så mkt. Får se när dom landar hos mig, måste till busstationen och hämta ut dom fast det är ju inte hela världen det heller. Nu måste jag bara köpa sagan om isfolket på 47 delar så är jag nöjd, tror jag. Mja, vad har hänt den senaste tiden då? Inte så mkt som vanligt. Har vart helt underbart bra väder dom senaste dagarna, eller veckan kanske. Förutom lite regn igår då.
På lördag kommer mamma o pappa hit till luleå, så får väl se vad som hittas på... Nu ska jag fortsätta nöta sönder John Mayers låtar på spotify och sen se på film tror jag.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha japp de är en himla tur :p

Postat av: Lotta

Fan va fin du e på bilden! Och så gött med en amssa böcker, jag ääälskar att få hem böcker! :-D Älskar det mer än min överfyllda bokhylla gör.. ;-)

2009-05-23 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0