All These Things I Hate (Revolve Around Me)

Om jag kunde nita mig själv skulle jag fan kunna göra det just nu. Alltså inte bara en smäll över ansiktet, utan slå mig själv medvetslös, typ spöa mig själv gul och blå. Nu var det såhär att jag skulle bevaka en auktion på tradera, på 19st böcker i en serie jag läser, har bara 1:a boken. MEN SJÄLVKLART GLÖMMER JAG BORT DET! Känns extra störigt att den endast gick för ca 200kr också. Jag har mailat flera st på blocket så jag hoppas att dom har kvar böckerna iaf.
Suck, vad störande.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Äh kom igen Broor de fanns ju flera på blocket som säkert har kvar dom. Är inte hela världen finns mera :P Tänk positivit!! :D

Postat av: Lotta

Jag kan ta dig bakom busskuren om du vill..? ;-)

2009-05-18 @ 09:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0