Waiting for this life to change seems like it's taking me forever

Mja, jag gjorde en ny design igår ändå, endast för att jag hade extremt tråkigt. Och jag är väl nöjd med den, dock får vi väl se om jag tycker det om ett par dagar, då jag vanligtsvis brukar bli less och gör en ny. Wooh.
Idag fick jag pengar, dock undrar jag hur i helvete jag ska klara mig på den struntsumman. Jävla skit. Jaja, det är ju löning om ett par dagar. Jag hatar sånt här, jag blir så less... Man får ju lust till o skicka en atombomb eller något i den stilen. GAH!

Kommentarer
Postat av: cykelpump

shit så fin bild där uppe på dig, varför kan inte jag ta så fina foton på mig för :( fuskigt

sov gott @->--

2009-03-18 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0