River flows in you

Idag är det tisdag med solsken och plusgrader. Alldeles snart ska jag kleta på lite smink och fixa till mig för en runda på stan med Emma och Sofia. Jag ska köpa lite pennor och sånt skoj, kanske ett ritblock också, sen skulle jag behöva köpa blomjord och plantera om mina blommor här inne, dom ser ut att behöva det, men jag tror jag ska låta mamma eller anna plantera om dom, hehe.
Just nu sitter jag och lyssnar på Yiruma, så sjukt fin musik så det finns inte. Och kollar runt på IKEA efter ett barbord till köket. Nej, slänga på ansiktet var det ja.. Hörs.

Kommentarer
Postat av: Emma

nee du de blir inga 10:p haha

Postat av: mamma

Hoppas att du hittade pennor och annat smått och gott!!!

Kramisar!

2009-04-01 @ 16:18:51
Postat av: Nilla

Barbord? Nice! :D

2009-04-01 @ 17:07:02
Postat av: Lotta

Hoppas det blir ett barbord.. och vill se hur blommorna ser ut efter omplanteringen! :-P

2009-04-03 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0