Pour the salt into the open wound

Vad händer idag då?
Jo, vi ska alldeles snart dra iväg till storheden och kolla lite på Lindex och så, samt hitta en present åt Anton eftersom vi drar oss mot Haparanda imorgon förmiddag. Vad kan man köpa åt ungen? Sofia föreslog att vi skulle köpa godis åt honom (han älskar godis) men det känns lite opersonligt, då han kan köpa godis precis närsom.
Alltså, hur länge tar leveransen med DHL? Jag vill ju ha mina böcker nu så jag har något att läsa. Herregud vilka i-landsproblem jag har. Nu kolla busstider, äta ngt och sen styra näsorna mot storheden.


Kommentarer
Postat av: cykelpump

nee, så få du inte se ut nu bli man ju rädd å tror du e ond

2009-03-25 @ 14:48:50
Postat av: Emma

Kompis, svart är ju snyggt:p haha Å vit, grå, sen kommer jag inte inte på nå mer:P som är snygga att blanda:)

Postat av: Emma

okej okej men om du orkar göra nån i svart, vitt och grå typ eller om de blir snyggare att sätta nån annan färg så gör de :) gör så du tycker de blir bra :P

2009-03-26 @ 22:27:49
URL: http://zmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0