Head in hands

Jahaja, så var det fredag igen då... Varför ska veckorna gå så fort nu helt plötsligt?
Idag händer det väl inte så mkt, ska in till stan en snabbis med Sofia och hämta lite papper. Huhu, överreagerade lite om pengarna sist. "Struntsumman" var inte hela summan. Resten kom igår. Hähä.
Jag slog till och köpte alla 15 böcker av häxmästaren igår, me so happy (vad töntigt det lät), så jag får se när dom anländer till moi. Idag har vi det ganska så varmt här, men det är ju iofs bra för då smälter snön... Jag har 10 grader i skuggan förresten!
Nu ska jag slänga på mig ansiktet för att fara in till stan vid 13 tiden ungefär. Hoi.


Lite lek i Photoshop.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Haha, ja, otroligt hett ;D

Tyvärr så har jag inte blå ögonskugga eller våffeltång...

2009-03-20 @ 23:08:44
Postat av: elli

Jättefin bild på dej!!!!

2009-03-21 @ 09:09:05
Postat av: Lotta

Heheh precis, men i vår ålder får man inte räkna med att man läser ordentligt, vi börjar ju bli gamla. ;-D och har läst halva 4an nu, lite action iaf! :-DD

2009-03-21 @ 14:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0