Misery loves it's company

Igår spenderade jag hela dagen till att läsa Svindlande Höjder på soffan, såg på csi för att sedan lägga mig i sängen och läsa några kapitel till. Imorse läste jag ut boken, jag kan verkligen rekommendera den. Varför har jag inte läst den tidigare? Idag så är det tvättning som står på schemat, 17:00 dock, så jag kan ju försöka sysselsätta mig med något annat under tiden. Men vad? Jag har ingen disk, behöver inte städa, inget bra på tv, orkar inte se på film, känner inte för att designa heller. What to do? Jag skulle kunna läsa boken som jag köpte på bokrean, men den är så förbannat seg, får ju ångest bara jag ser på boken. Iofs kanske den blir bättre efter ett tag.

Usch vad jag vill ha pengar nu, förhoppningsvis får jag cash imorrn så jag kan fylla på kylen och frysen lite. Och köpa böckerna som jag nämnde i ett annat inlägg. Jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på the red jumpsuit apparatus och kanske pilla i PS. Au revoir.

Kommentarer
Postat av: cykelpump

Hoppas du sover gott honingsblomma

HOPPA LITE I SÄNGEN

2009-03-17 @ 23:42:56
Postat av: Nilla

Jag håller med ang. slutet på "första boken"; WTF?!

Somnade kort efter det, så måste komma ikapp idag! :P

2009-03-18 @ 12:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0