Walking like a one man army

Usch och fy vad jag är trött! Har klivit upp 8.00 vilket var rätt segt eftersom jag somnade kring 3 inatt, självklart så kan jag inte somna när jag vet att jag måste kliva upp tidigt.
Jao, iaf så ska vi åka upp till happis under dagen för att fira mormor som fyller år på måndag(?). Det är mkt födelsedagar nu under sommaren. Så det blir säkert lite brännboll och sånt idag, som vanligt när mormor fyller år.
Nu ska jag leta upp lite kläder till idag, färden avgår 9.30. Kameran lämnar jag hemma och hoppas på att Sofia kommer ihåg att ta med sin (lite mindre och slimmare) kamera. På återseende dudes.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hur gick brännbollen då? ;-)

2009-06-14 @ 10:56:52
Postat av: Karro D

Snygg blogg :)

2009-06-16 @ 17:09:40
Postat av: Emma

Jag har nästan inge ont nå mer kompis:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0