Say what you need to say

John Mayer - Say

Så var det lördag igen då.
idag ska jag på 2 års kalas, Tindra fyller 2 imorrn. Eller ja, jag ska på kalas idag och imorrn faktiskt. Idag kommer mamma och pappa + syskon. Imorrn kommer det lite annat folk, skoj skoj!
På tal om något helt annat så har jag åkt på en förkylning, antar att det är pga blåsten vi har haft/har. Blä.
I torsdags hade vi ett litet grått besök här hos mig, en av kattungarna från Emma var här ett tag för o se hur den gick ihop med Saga. Kan ju säga att Saga var livrädd för kissebebisen som är dubbelt så liten som han. Puckokatt. Valde iaf att inte skaffa en till katt, känns för litet o ha 2st katter i den här lägenheten. Nästan för litet för en katt också, men men. Nu ska jag torka håret, dricka upp kaffet och vänta på att familjen kommer. Tjing.


Kommentarer
Postat av: Emma

De är ju min lilla bebis du måste komma med din kamera och knäppa på alla bebisarna :)

Postat av: Emma

haha ja men du förstod ju iaf:D kompis:P

2009-06-08 @ 07:05:06
URL: http://zmma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men åhhh så söt kissemisse! Jag har föreslagit för Aki att vi kanske skulle skaffa nån till katt, är så mysigt och ha dom härjande här, dock var han inte så positiv till idén.. ;-)

2009-06-12 @ 11:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0