Damn Regret

Nu dom senaste veckorna har jag pillat på en design åt Therese. Det var skoj o få leka i photoshop och med lite koder igen. Kika in och se hur den blev vettja!

Ja, i lördags var vi ju som skrivet hos mormor och morfar och spelade brännboll o sånt, det var sjukt roligt. Dock har jag en träningsvärk från helvetet känns det som. Jag har visst muskler i mina ben som jag inte visste om, hoho.

På fredag kommer mamma, pappa och anton hit för att fira midsommar med oss, så vi får se vad vi hittar på. Anton kommer att stanna kvar här ett tag framöver, får se hur länge det blir den här gången, hehe.

NU hoppas jag på att det här inlägget publiceras, för jag pallar inte skriva om det en tredje gång. Iaf, jag ska fortsätta läsa och göra ingenting som vanligt. Tjipp.


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ne hörru verkligen inte :P Men man kanske lär sig nå vettigt ;D hehe

Postat av: cyckelpum

trevlig midsommar på dig. krama

2009-06-19 @ 10:13:51
Postat av: Lotta

träningsvärk är skönt på nåt sätt tycker jag.. ;-)

2009-06-20 @ 11:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0