All the small things

26,6 i skuggan utomhus. 28,3 inomhus.
Behöver jag säga att jag håller på att smälta bort? Det hjälper liksom inte att vädra heller, för det blir inte svalare inomhus. Duschen jag tog för ett tag sen hjälpte ju inte sådär överdrivet mycket heller. Men dumt att klaga när det for once är varmt ute och sommar på riktigt. Jag är hungrig och sugen på att sola en stund, men Anton vill varken äta något eller gå ut och steka lite. Unge.
Jag tror faktiskt att jag ska ta solstolen, solisarna och min bok och sätta mig i solen en stund efter att vi har ätit, så får Anton göra vad han vill, hehe.

Nej, nu blir det lunch!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Här har det vart åska i luften, å så där klibbigt två dagar, hemskt.. Nu verkar det iaf vara vanligt varm så man ska väl va tacksam.. ;-)

2009-07-02 @ 08:55:26
Postat av: Nilla

Lever du??? :) Du är ju osynlig nu för tiden på nätet...

Btw, jag kan sätta in bilden som du nämnde på bloggen nästa vecka när jag kommer hem igen ;)

2009-07-02 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0