We were soldiers

Idag har vi badat för första gången den här sommaren. Alltså, badat i älven då. Annars hade det varit just lite äckligt.
Anna bakade en kladdkaka som blev sjukt god och så såg vi på We Were Soldiers som är asbra! Ska väl snart hoppa i säng och läsa lite innan jag ska snarka. Imorgon kommer pappa och anton för att hämta hem våran mor, så vi ska väl springa in på lulebo och fixa så jag kan hämta ut tapeter och sådant också. Hoppas bara att det är bra väder imorgon så man kan steka lite på förmiddan.
Veckan i övrigt har bara varit bra, tackar som frågar. Höhö. Vi har hunnit med några turer till storheden. Bara jag, Sofia och Anna. Senast igår för Sofia ville ha glassbåtar när det ändå var billigt o så, men självklart var det ju slut när vi kom dit. Lär väl bli en tur till storheden i veckan också för att fylla på kyl + frys. Jag har också funderat på att byta design, men vi får se om jag orkar.
Nu ska jag fortsätta nöta spotify och piska lite folk. I spelet då. God natt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhh ska du få nya tapeter i lägenheten? Hade jag åxå velat ha, speciellt i TV-rummet där dom är GULA! haha, tänk vad billigt för dvärgar att äta på den restaurangen då.. ;-)

2009-07-22 @ 09:04:29
Postat av: Lotta

Smådetaljer.. ;) Får du fixa allt själv å hyresvärden betalar eller? ser framemot resultat sen! :)

2009-07-22 @ 11:28:59
Postat av: Nilla

Ni måste. Ni har inget annat val. ;) Hehe! Hur går det där borta då? :) Man ser inget liv från dig alls på internet... :(

2009-07-23 @ 13:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0