Plug in baby

Så var det då söndag igen, veckorna bara springer förbi numera. Det är ju så man knappt hinner reagera.
Imorgon kommer mamma hit till luleå för att vara med Tindra när Sofia har lernia för sista veckan, så vi får se vad vi hittar på för något.
Jag hade väl tänkt diska och sånt idag eftersom disken inte verkar göra det själv konstigt nog, höhö. Sen blir det att slänga ihop något snabbt till krubb, orkar inte göra något överdrivet avancerat.
Just nu sitter jag och lyssnar på asbra låtar på spotify, jag älskar spotify förresten. Bara så ni vet liksom.
Nej, diska var det!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hello! När kommer du hitåt? :)

2009-07-17 @ 13:02:11
Postat av: Lotta

Hahah jag tror vi båda är ungefär lika sega på den fronten vah.. ;-)

2009-07-19 @ 10:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0