I could only sing you sad songs

Jaha, idag ska man till af för första gången sen januari. Jippie, eller inte va!
Sen ska jag ännu dit på onsdag också från 9.15-11.30, ännu roligare! Hur kan ett informationsmöte ta så länge? Va? Va? Kan ju inte direkt säga att jag ser fram emot det sådär jättemkt.
Jag är hungrig, kaffesugen och så har jag ont i huvudet. Dagen börjar ju minst sagt bra ._.
Ja ä int bitter. Sen när jag kommer hem ska jag fanimej börja på en ny design, jag är så less på den här så jag kan spy. Tror jag. Har också kommit fram till att riva tapeter är fasen ingen hit alltså, man blir ju knäpp på riktigt. Speciellt när det sitter som berget på väggen. Kan iaf trösta mig med att vi bara har ett rum kvar att riva, dvs hallen. Ser icke fram emot det.
Jaja, jag ska väl stressa på min yngsta lillasyster som är lite smått seg så vi kommer iväg till stan i vettig tid så det är gjort.
 
Sjukt gammal bild som är ganska redigerad i photoshop.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sluppit det sen januari, fan va fuskigt. :-D När jag är anmäld där måste jag in var 6e vecka, även om jag var timanställd å jobba en massa! :-P

2009-07-24 @ 17:23:57
Postat av: therese

Snygga bilder :)

Tänkte höra med dig om de går att byta ut en av bilderna i min bloggdesign som du gjort då det tagit slut mellan mig och killen :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0