Sjuka dagar

Jag mår piss. Halsen gör ont, blir inte direkt bättre av den irriterande hostan. Sen får vi inte glömma magsjukan eller febern heller.
Min dator gick sönder igen. Eller sönder o sönder. Den hittade inte den nya hårddisken (helvetesskitsak) så det var bara o koppla in den gamla hdd'n igen och installera massa saker på den. Inte trevligt när man har feber. Nåja, den funkar ju iaf igen och det är ju alltid ett plus, antar jag.

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och glo på tv, dock känns inte den finska filmen så lockande som är på tv1000, not my grej eller nått.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Neeh stackare. :-( Allt på en gång! Hoppas du kryar på dig snart!

2009-01-28 @ 10:48:50
Postat av: Nilla

Du har alltid otur med sjukdomar och datorn. Stackars du! Krya på dig! :)

2009-01-28 @ 15:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0