Oh... Really?

Blä vad dåligt jag sover om nätterna, det som är bra med feber är att man iaf kan somna. Jag skulle sova bättre om inte hostan retades så mkt.
Imorgon ska jag egentligen till AF 9.15 för o prata om det där intressetestet, men jag är inte säker på om jag ska fara. Det är liksom inte obligatoriskt. Beror helt på hur jag mår imorgon.
Jag har nån konstig värk i kroppen idag, trodde det skulle bli bättre av en dusch, men icke. Det liksom ilar i armarna, lite svårt o förklara.

Idag är jag sugen på sallad. Sjukt sugen på sallad.. Antingen tonfisk eller kräftstjärtar (kräftrumpor, haha ). Eller både och kanske. Men jag känner inte för o gå ut när jag har feber liksom. Jaja, jag ska väl lägga mig i sängen eller soffan igen och läsa eller se på tv. Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, så kan det nog vara ibland.. :P

2009-01-28 @ 15:37:50
Postat av: Nilla

Jo, så kan det nog vara ibland.. :P

2009-01-28 @ 15:38:12
Postat av: Sofia

Brooooor!!!!

Se till att bli frisk nu! Jag är uttråkad :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0