for a pessimist i'm pretty optimistic

Happ, då var det fredag igen, iofs har hela veckan varit som fredag eller lördag för mig. Jag har nog aldrig spenderat så mkt tid i sängen eller soffan som jag har gjort den här veckan. Jag borde gå o köpa halstabletter men jag vill ju inte! Jag la mig med huvudvärk inatt och vaknade med huvudvärk, såndär äcklig huvudvärk man har när man är förkyld. Idag/ikväll ska jag bara kurera mig med halstabletter och thé, så jag är någorlunda frisk imorrn när mamma och pappa kommer (om dom kommer, vill säga). Förhoppningsvis gör dom det!

Förresten
broor, jag har snart läst ut 4:e boken så du får den nog i helgen.
Nu ska jag - eftersom livet är ganska tråkigt när man är sjuk - se klart på Oprah och sen göra något annat händelselöst.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha nej tack Broor :p Jag klarar mig mer än väl utan de :D

Ja se till att bli frisk nu, tråkmåns :P

Ja boken najs! Läser 3 dje boken igen nu, men snart klar igen! :P ahah

Postat av: elli

Hoppas dom kommer. Morsan behöver nog miljöombyte efter att ha suttit och glott på väggaran där hemma!!!

2009-01-31 @ 09:10:12
Postat av: elli

NÅ!!! var dom dit då?????

2009-02-03 @ 08:15:18
Postat av: Nilla

Hahaha! Stackars kisse :P

2009-02-03 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0