Would you like some cheese to that whine?

Woop, igår dammsög jag hela lägenheten och helt ärligt börjar jag bli less på min katt som släpper så kopiöst mkt hår. Jag lovar, om jag låter bli att dammsuga ett tag så kommer jag tillslut att vada i katthår till knäna. Eh, lite överdrivet kanske men så känns det. Idag har jag iaf tänkt skura och lite sådant skoj. Yay.
Jag tänkte också beställa lite böcker... Tror jag. Svindlande Höjder iaf, sen vet jag inte. Cdon, here i come! Juste, det är ju snart bokrea också! Förra året köpte jag bara en bok på bokrean. Enbart för att vi insåg det så sent och alla bra böcker hade gått åt. Sofia, vi får se till att fara på bokrean tidigare i år!
Nu läsa klart ett kapitel, skura och dåna lite Good Charlotte, sen ser vi vart dagen för mig. Antagligen ingenstans som vanligt, höhö.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Haha, ajdå! :P

Åh, jag vill också gå på bokrea.. Länge sedan sist. Men Happis är dåligt på det :S Får se om man orkar åka till Luleå :)

2009-02-16 @ 16:03:56
Postat av: Lotta

Det är nåt speciellt och vara på bokrea och få känna å klämma på böckerna. Få se om det är nå skoj här i Värnamo i år. :-) Jag har faktiskt dom två första böckerna som legat i bokhyllan jättelänge men har inte tagit mig för att läsa dom ännu, men eftersom ni alla verkar tycka den e så vbra så får det nog bli min nästa serie. :-D

2009-02-17 @ 09:15:30
Postat av: Nilla

Hehe, okej :P Kan tänka mig det :P

Jo, det är ju -28 C på morgonen, sedan blir det ju lite varmare på dagen (ca -15 C), men ändå för kallt för att åka skidor :/

2009-02-17 @ 10:47:18
Postat av: Nilla

Hehe! Tack :D

2009-02-17 @ 16:43:31
Postat av: u know him yes

mm lte onödigt att bara köpa en bok på bokrean, de ger ju typ inget alls :P fast du har väll sparat in lite pengar så du har råd till lite godis till boken då :P

hoppas de gick bra med de roliga skurandet

kram /ur personal blogg stalker :P

2009-02-18 @ 12:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0