Walking in someone elses shoes

Woo, känner mig som en ny människa efter en dusch. Okej, inte riktigt men nästan iaf. Höhö.
Jag satt och funderade på vad jag skulle göra nu på förmiddagen, så jag kom på att jag har en dvd med good charlotte sen flera år tillbaka. Snörde in den i dvd spelaren, och nu sitter jag här och har värsta memory lane för mig själv. Jag kommer ihåg första gången jag hörde/såg Lifestyles of the rich and the famous, jag gick i 1:an på gymnasiet och blev fast. Kanske inte så jätterolig information, men det är kul för mig o tänka tillbaka lite... Jag skaffade alla skivor utom den senaste. Varför? I dunno.



Nu får det va slut på memory lane för idag, snart kommer sofia och tindra. Sen ska jag fota min lägenhet tror jag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har en skiva med dom och jag älskar dom! "Girls don't like boys, girls loves cars an money".. ;-D

2009-02-10 @ 16:40:17
Postat av: Nilla

Lägg upp bilderna sen här! Vill också se :D

2009-02-10 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0