The more I have to change I just stay the same

Idag har jag inte gjort så jättemkt, inte för att jag gör så jättemkt om dagarna annars, men ändå. Vaknade första gången tio över 4 imorse, kattafan som inte förstår att man försöker sova.  Har iaf ätit middag med Sofia och Tindra hos dom och sett på Bruce den allsmäktige. Snart ska jag väl slänga mig i sängen och läsa lite... Imorgon måste jag städa, har skjutit upp det nog många dagar nu. Nej, usch. Nu måste jag lägga mig, har ett sjukt tryck över bröstkorgen och ryggen. God natt.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Jepp, semlorna vad goda.. Det finns ett par stycken fortfarande i kylen, så det är bara att komma förbi och smaska ;) Hehe!

Jajjemän, skotran går bra :D

Hahaha! Det hade jag glömt! Fan, vad bäst :P

2009-02-15 @ 14:44:36
Postat av: Nilla

Men åå, jag har inte ännu fått hem böckerna! :/ Har du läst ut alla 4 nu?

2009-02-15 @ 14:52:29
Postat av: Nilla

Vad fusk! :/ Fast det är ett mycket bra tecken att dom är värda att läsa! :)

Jo, det har tagit alldeles för lång tid nu..

2009-02-16 @ 09:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0