Plusgrader

Morrn morrn!
Eller ja, jag har vart vaken sen före 10 imorse, but still. Och här sitter jag i min übersnygga grisrosa morgonrock, hah. Idag är det sol OCH plusgrader, wooh!
Inatt har jag drömt sjuka drömmar. Jag körde motorcykel eller moped, jag minns inte. Det fula var att morfar jagade mig - han var en zombie. Usch! Jag, Sofia och Emma lyckades gömma oss i skogen iaf, höhö. Anyway, snart ska jag hoppa in i duschen, sen vet jag inte vad jag ska göra. Kanske fortsätta städa, aj dånt nåv. Kanske jobba lite på en ny design, på riktigt nu då. Näh, duschen nästa.


Kommentarer
Postat av: Lotta

hahah scary dröm.. :-DD då e frågan, kommer du våga träffa din morfar ensam nu då? kanske var en sanndröm.. ;-D märkte just att jag länkar till din blogg 2ggr på min blogg, borde kanske engagera mig och fixa till det! :-)

2009-02-24 @ 13:57:04
Postat av: cykelpump

Hmm, låter ju inte lovande om han e zombie, minns du hur gammal du va i drömmen då? hoppas du va en gammal tant då innan han blir zombie :P



RÅSA morgonrock, må vara grisfärgad men itne kan dom va RÅSA heller blä, du får ta en annan grisfärg på din morgonrock tycka

2009-02-24 @ 19:08:43
Postat av: Lotta

Du få känna dig som en VIP hos mig då. ;) glöm inte att höra av dig om du ska ti happis under veckan!

2009-02-25 @ 11:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0