my monkey man

Hej fredag!
Idag tvättar jag. Kul o veta va? Jag trodde verkligen att jag hade jättemkt tvätt, men icke! Och det är väl bra, antar jag.
Idag är jag på bra humör. Och det känns väl... bra? Det är längesen jag kände mig såhär glad. Inatt somnade jag efter 4, fifän go me alltså! Men det var så äckligt dö-varmt i lägenheten på natten, jag trodde jag skulle kurka eller ngt, sen var det inte ens något bra på tv den tiden heller, så det var ju bara o ligga där o våndas, men det kan ju vara skoj det också. Höh.
Snart kommer Sofia med Tindra, så vi ska väl bara glo på tv och sen äta middag innan hon far till sin pappa igen. Tindra alltså.

Hah, en rolig sak när jag och Sofia ser på tv är att Sofia alltid frågar mig något om typ serien (eller film) fast jag inte har någon som helst aning om vad som kommer hända, eftersom jag har sett precis lika mkt som hon. Sen hör vi ALLTID fel när den andra säger något. Lite onödig fakta, men ääh.

Nej, nu ska jag göra något åt mitt hår och sen vänta på dom små.

Kommentarer
Postat av: Lotta

om du e riktigt snäll kan jag skicka min smutstvätt så kan du får tvätta den! ;-D

2009-02-06 @ 15:10:27
Postat av: elli

Ha en trävlig hälj!!!

2009-02-06 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0