if the lies don't touch you, the truth will

Hur, jag menar HUR ska jag orka se hela oscars galan?
Utdelningarna börjar ju 2.30, suck. Dubbelsuck. Sen, inte nog med det, så visar E! bara röda mattan. Kanal 9 visar hela, fan också att jag inte har den kanalen. Blä. Jaja, somnar jag så somnar jag liksom. Det lär ju finnas massor av galan på nätet sen. Jag hatar när jag får för mig saker, då MÅSTE jag absolut göra så också. Jäkla idioti vaaa?

Nu ska jag nog... hm, göra något utan värde tror jag. Typ se på tv fram tills att det börjar. Värt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha Oscarsgalan e väl ändå inget att se? :-D

2009-02-23 @ 15:34:02
Postat av: cykelpump

hoppas du såg ngon fin kille eller tjej på mattan då :P

2009-02-23 @ 19:50:25
Postat av: pump

Gomoron, dax å vakna nu å skriva mer här så jag kan läsa mer om dig :D

2009-02-24 @ 10:13:39
Postat av: Jenny

Tack för ditt grattis! :)



Gick det bra med Oscarsgalan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0