If life won't wait I guess it's up to me

Idag är det fredag, woho! Idag har jag försökt komma in på bloggen hela dagen, men icke. Såg att det var driftfel på nätet här uppe i norra svergie, great. Sen 9 imorse höll jag på, nåja det funkar ju nu iaf. Om ett tag (tror jag) så kommer Sofia och Tindra hit, vi ska äta kycklingwok med nudlar, igen. Hehe. Sen hoppas jag att vi ser på nån film. Har velat se Hancock igen ett bra tag nu, och när man ändå har den på dvd så.. Mja, vad mer? Jo, jag beställde svindlande höjder igår. 4-6 arbetsdagar tar det innan den kommer, stod det iaf när jag beställde den  förhoppningsvis så kommer den väl tidigare om cdon älskar mig vill säga, hehe.
Imorgon kommer mamma, pappa, anna och anton hit till luleå och anton stannar kvar för att spendera sportlovet hos mig. Nä, nu har jag inte så jättemkt mera att förtälja så... baj baj!

Kommentarer
Postat av: cyckelpump

ne nu ska jag lyda rådet från något senare inlägg om att natten e till för att sova hehe, e lite trött så

natti natti

2009-02-28 @ 02:18:10
Postat av: one

komm å damsuga å diska istället för mig så jag kan börja dricka hehe

2009-02-28 @ 15:42:26
Postat av: Nilla

Ja just det.. Typiskt att det är just du och jag som har problem :P SATA? Nu hänger jag inte med... :P

2009-02-28 @ 15:57:47
Postat av: full pump

lite onykter, lyckad inflyttningesfest iaf, 1 kram från en tjej iaf :D å 2 från killar, hmm ibland lyckas man bra :P synd man inte få så mycket till svars från dig vad man skriver här fast e ju inte direkt vettigt det man skriver, å nu e de nog värre då man e onykter, väntar fortfarande på mer hoppande i din säng å gonattsaga :D

hoppas du sover gott å drömmer sött

krama om

2009-03-01 @ 04:02:58
Postat av: Nilla

Heh :)

Aha, okej. Nu hänger jag med lite mer igen :P Måntro vad jag har för en, då...

2009-03-02 @ 11:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0