Hej onsdag!

Nyss, alldeles nyss alltså så kom posten. Jag fick ett brev. Tyckte det såg ut som AF, paniken började smyga sig på. Ju närmare hallen jag kom desto (är det ens ett ord?) större blev paniken... Tills jag såg att det var ett brev från skatteverket. HEJ ÅNGEST! "Vafan har jag nu gjort?!" var min första eller andra tanke, jag vet inte riktigt. Med hjärtat i halsgropen slet jag upp kuvertet, kändes som att hjärtat skulle slita sig ur bröstkorgen (eller halsgropen?) på mig. När jag ser vad det är så rinner ångesten av mig, bara sådär. Det var ju bara papper om vart jag bor. Eh? Jag har fått ett sånt där papper förut OCH skickat in det. "Enligt försäkringskassan bor du på ovanstående adress, var vänlig och fyll i detta papper helst inom 14 dagar för att bekräfta adressen." Okej, alltså... bor på ovanstående adress. Jag bor på Lotsvägen och adressen är Lotsvägen på pappret. Vad är den andra adressen isåfall? JAG BLIR SÅ LESS. Hade det varit fel adress, så hade jag ju inte fått det där brevet från första början...  Suck. Det är väl bara o fylla i skiten IGEN och skicka in det. Fy vad jag älskar sverige. Jag ska flytta till ett annat land.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Haha, Karolina goes finnish :D

2009-02-18 @ 15:29:51
Postat av: Lotta

Hahahaha eller hur, hade det varit fel adress hade du inte fått brevet.. ;-D

2009-02-18 @ 15:58:13
Postat av: Anonym

Kämpa på gumman!

Hejjar på dig!!!

2009-02-18 @ 19:23:17
Postat av: Mamma

Det var jag nyss och kommenterade men mitt namn försvann!!!

2009-02-18 @ 19:24:29
Postat av: Nilla

Yes, of course mate! :D ROOMIE! :D

2009-02-18 @ 20:31:41
Postat av: Nilla

Vad sägs om imorgon? :D Hehe..

2009-02-18 @ 21:30:58
Postat av: Nilla

Haha! :D

2009-02-19 @ 09:39:02
Postat av: cykelpump

klart du fått brevet ändå, skatteverket e mer uppdaterat än alla andra eftersom dom får information direkt då du gör adressändring, men skumt dom vill ha att du ska fylla i ett papper bekräftelse på något som kommer från en annan myndighet, serge e bra på att ha myndigheter där höger hand inte vet vad vänster gör

å du gör fan inte som nilla säger å bli finsk, då bo du ju aldeles på tok för långt från en, nog långt redan för å komma å hoppa i din säng ju.

haha nu lär dom fundera vad du ha för en som hoppa i din säng å varför å på vilket sätt jag hoppa i din säng :P

2009-02-19 @ 18:41:46
Postat av: hmm

damn jag skriver långt å mycket, kasnke borde skriva in min mail så du kan svara någonstanns till mig förutom msn :P

2009-02-19 @ 18:43:36
Postat av: Lotta

Hahha, ja jag är väldigt nyfiken vad "cykelpump" vill göra i din säng faktiskt. ;-D Och för den delen vem han är, detaljer tack.. :-DD

2009-02-20 @ 10:03:22
Postat av: cycelpump

hmm, ne du får inga detaljer av mig så de så, ne jag ska bara hoppa i hennes säng, min brakar nog bara om jag hoppar lite :( sen om hon ska vara med å hoppa det vet jag inget om, tror inte hon ryms så ja knuffa nog bara ner henne

2009-02-20 @ 23:01:40
Postat av: elli

Jag säjer som morsan! Heja heja!!!

Vem fan är cykelpumpen?? Majsan! Ta reda på det.

2009-02-21 @ 12:52:09
Postat av: cykelpump

Jag e bara här för karolina så, ni ska inte veta vem jag e då kanske jag bli aldeles för blyg å bara gömmer mi,fast kasnke e bra det för karolina så slipper hon ha mig överallt hehe

2009-02-22 @ 02:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0