Each day i die in a million ways

Lördag.
Saturday.
Lauantai.
السبت (يوم السبت) .
суббота.

Haha, ja jag har väldigt tråkigt. Idag har jag varit väldigt trött, hela dagen.
Vi var och åt pizza med Emma och Danne där kring 17-18 tiden, äckligt gott var det. Nam nam. Känns lite som att jag är nere i en grop igen, men jag antar att det bara är för att jag är trött o så. Det blir nog bra!
Dom senaste kvällarna/nätterna har jag däckat, jag har inte ens hunnit tänka på att läsa. Men inatt kanske, får se.
Nu ska jag se på Twilight tror jag... Eller nått.

Kommentarer
Postat av: cykelpumpen

blåsa upp karolina lite

så nu fick du en frisk fläckt i dig :P

hoppas du orkade läsa litegran iaf

krama om

2009-02-22 @ 02:50:04
Postat av: elli

Vad bra med friska fläktar från en cykelpump!!! Det är livskvalite så det smäller om det. haha!

2009-02-22 @ 09:09:45
Postat av: Lotta

är det bara jag som tolkar cykelpumpens senaste som nå snuskigt? ;-D Nätter är för övrigt till för att sovas på.. :-)

2009-02-22 @ 11:46:43
Postat av: cykelpump

men FFS e ju inte vad jag skriver ni ska ge gensvar på utan Karolinas inlägg...

2009-02-22 @ 11:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0