Här vare julpynt

Lite mera julpynt. Fan så korniga alla bilder är, blir så less på kameran. Och det har inte ens något att göra med ISO talet heller. Dags och börja spara till en ny kanske. Tror jag ska ta nya bilder på ljusstakarna och det där senare ikväll när det är mörkt ute, blir nog lite mera effektfullt då skulle jag tro. Eller ja, det blir det. 
Den 22:a far jag och Sofia hem till byn för att fira jul, jag längtar som fasen alltså. Jag kommer inte ens ihåg när vi var hemma sist. I våras nångång kanske det var. Jag ska ta ut min ledighet från den 18:e tror jag för julveckan och nyår behövde vi inte ansöka om ledigt, har jag för mig iallafall. Nåja, får ta och prata med min handläggare i veckan. Nu är det dags för en dusch, diska bort disken, sen vänta på att Sofia och Tindra kommer förbi.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jag tänkte faktiskt göra de :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0