Ain't no rest for the wicked

Nu har jag suttit ett tag o försökt pilla ihop en header, men det blir inte bra nånstans alls. Dock så har jag lagt in lite snö och en röd bakgrund, lite julkänsla får det allt vara.
Idag har mamma, pappa, anna och anton vart här och firat Sofia som fyller år på måndag, riktigt trevlig as always! Vi åt god mat och gott fika, Sofia hade gjort en blå tårta, hehe. Det var gott med tårta för ovanlighetens skull. På tal om bananer så ska jag ta o baka lussebullar/lussekatter (w/e) imorrn och jag ska tvinga Sofia att hjälpa mig. Haha, jag har haft så roligt framför datorn med Supernatural gag reel season 1,2,3 & 4. Så jävla bra det är. Och så hitta jag denna:


Hahah, så bra. Anyways, jag har julpyntat också. Eller ja, Sofia fick äran att pynta julgranen som alla andra gånger. Sen fick hon även äran att pynta lite i köket också, hänga upp julkulor osv. Sofia kanske borde få all ära för julpyntet, men jag har faktiskt hängt upp gardiner, julstjärna och satt upp ljusstakarna och tomtar själv. Nu ska jag göra som indianerna och göra något annat... Antagligen.


Kommentarer
Postat av: Nilla

5 cm snö är ju ingenting... ;P Längtar tills man får ta fram skotern, skidorna och skridskorna! :D Nej, usch för julmusik! Har blivit ihjälspelad på jobbet för länge sedan... Dom har en och samma skiva på hela tiden. :S

2009-12-11 @ 12:59:12
Postat av: elli

Sätt ut lite bilder från din julpyntade lägenhet. Sneeeela!!!!

2009-12-13 @ 08:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0