-18.2

Varmt och skönt ute va? Huhu.
Idag har jag inte gjort så mycket alls, pillat på en ny design som jag kommer lägga in senare, efter jul kanske, jag vet inte riktigt. Lägger upp bild på den sen.
Idag skulle jag egentligen varit på arbetslivsresurs men jag tog ledigt istället. Det är verkligen inte kul och sitta i ett rum fullt med massa andra människor i 2 timmar. Första gången vi hade möte var vi kanske 6st pers, andra gången var vi 3st till. Men förra torsdagen var vi 14-15 st! Så förväntar dom sig att man ska prata öppet framför dom andra. Näe, skulle inte tro det liksom. Första och andra gången (mötena) gick det bra när vi var så få pers där, men inte med 15st liksom. Hur ska dom kunna veta vilka vi är när det är så många där samtidigt? Tanken från början (som jag förstod det) var att vi skulle få hjälp som individuella personer, antar att det inte blev riktigt som dom tänkt.
Nu ska jag springa till Ica och möta Sofia och Tindra för att handla lite. Tjing.


Klicka för att se designen i full storlek.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja men jag menar som de :P

Postat av: Sofia

Haha ja men absolut :P

2009-12-20 @ 11:36:22
URL: http://deeya.webblogg.se/
Postat av: cyckelpump

Hej söt, bli det happis nu under jul å nyårs?

2009-12-23 @ 03:29:49
Postat av: thess

Ååååh va snnyggt med snöande bakgrund :D



Hehe, lust att göra en helt ny design till mig som är glad och med glada färger och mer bilder i headern ? :P

2009-12-27 @ 11:04:04
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0