I'm not crazy, I'm just a little unwell

Igår var det ju trevligt och minst sagt pinsamt. Ehh, tunghäfta.se nästan. Men rätt så skoj faktiskt.
Jaja, i varje fall så var jag dödstrött igårkväll, somnade i sängen framför tv'n vid 21 ngt första ggn. Vaknade till av att sofia fråga om jag var vaken. Somnade om. Vaknade. Somna om. Vaknade av att Sofia skulle gå hem. Trevligt sällskap jag var igår då, höhö. Lade mig på riktigt (höh) vid 23 o sov som en stock ända fram till 9, då var det bara att stiga upp. Men det var skönt ändå o inte sova bort hela dagen idag.
Idag ska vi nog ta en tur till storheden och handla lite mat, fast Nilla kommer nog hit en sväng före antar jag. Fifän hur det ser ut här, saker överallt, rivna tapeter i hallen, halvt spacklat här i sov/vardagsrummet. Måste spackla resten ikväll eller imorrn. Ser inte fram emot det precis. Köket är iaf färdig tapetserat och inte längre blått, woop!
Nej, jag ska dricka upp mitt kaffe och sedan försöka snygga till mig och se ut som en vanlig människa utan gårdagens smink runt ögonen och vänta på att Sofia kommer över. Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud vad spännande med allt!!! NSD och TV!!!

2009-08-20 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0